Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej pojawiajace się pytania
Jak zakupić bilet?
Aby mięć pewnosć przejazdu zalecamy zakup biletu przez naszą stronę. Bilety można równiez zakupić u kierowcy przed odjazdem, natomiast w tym przypadku nie gwarantujemy dostępności miejsc.
Czy muszę drukować bilet?
Nie. Wystarczy, że pokażesz bilet na urządzeniu mobilnym. Jeśli rozładuje Ci się urządzenie mobilne nie martw się, wystarczy, że podasz dane osoby, która zakupiła bilet, kierowca ma dostęp do listy pasażerów. Jeśli nie otrzymałeś biletów, sprawdź folder spam/niechciane ponieważ zdarza się, że bilety znajdują się tam.
Na bilecie nie ma danych osoby, która ze mną pojedzie.
Bilety na trasach krajowych nie są imienne. Na każdym bilecie jest podana ilość osób, które mogą z niego skorzystać oraz dane kupującego bilet.
Czy w autokarze można płacić kartą?
Przyjmujemy płatność gotówką, kartą oraz BLIK.
Czy autokary są klimatyzowane?
Każdy nasz autokar posiada klimatyzację.
Jak otrzymać fakturę?
W przypadku zakupu biletów przez internet faktury mogą automatycznie otrzymać wyłącznie firmy, jeśli chcesz otrzymać fakturę imienną za swój przejazd - wyślij nam mailem taką dyspozycję. Otrzymasz od nas fakturę. Bilety wystawione przez kierowcę są fakturami.
Czy autokar może zatrzymać się na innym przystanku?
W przypadku kursów na linii regularnej nasze autokary mogą zatrzymywać się tylko na wyznaczonych przystankach. Nie ma możliwości zmiany trasy oraz przystanku.
Czy mogę zabrać zwierzę?
Z uwagi na możliwe wystąpienie reakcji alergicznych u pozostałych pasażerów - za wyjątkiem psów przewodników, przewóz zwierząt na pokładzie naszych autokarów jest niemożłiwy.
Czy dzieci mają zniżki?
W autokarze relacji Katowice - Energylandia dzieci do lat 4 - mają 78% zniżki, 4-6 lat mają 37% zniżki na bilety jednorazowe. Uczniowie oraz studenci mają zniżki wyłącznie na bilety miesięczne. W autokarze Wrocław-Energylandia  nie posiadamy zniżek dla dzieci.
Bilety z ulgą są dostępne wyłącznie w autokarze.
Czy mogę zmienić/anulować przejazd?
Anulacje oraz zmiany na zakupionych biletach są możliwe przed odjazdem autokaru. Należy wysłać za pomocą poczty elektronicznej odpowiednią dyspozycję przed odjazdem autokaru. Pamiętaj, aby podać numer rezerwacji/biletu, swoje imię oraz nazwisko oraz ewentualną datę kiedy chcesz odbyć nową podróż.
W przypadku anulacji potrącimy od zwrotu 20% wartości biletów - nie mniej niż 5 zł.  Opłata za zmianę terminu podróży wynosi 10% wartości biletów.

Image
Czy mogę zwrócić niewykorzystany bilet?
Po godzinie odjazdu autokaru nie ma możliwości zwrotu biletu.
Masz pytania? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
Napisz do nas: info@buzzbus.pl lub jeśli chcesz porozmawiać, zadzwoń do nas: +48 780 086 611 (pracujemy w godzinach 8-18)
*Ilość biletów jest ograniczona.

Masz jakieś pytania?

Zadzwoń do nas, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji!
0
ZABAWY
0
DNI W TYGODNIU
0
RADOŚCI

+48 780 086 611
( w godzinach 8 -18 )

info@buzzbus.pl
( 24 h)

Zadaj Pytanie

Zapraszamy serdecznie do kontaktu.
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.